OneNote skabelon

OneNote er særligt velegnet til bestyrelsesarbejde, fordi det er muligt at samle alle informationer relevant for hele bestyrelsen på ét sted. 

 


Det giver nogle store fordele:

--   Al information er samlet på ét sted.

--   Al information kan tilgås når som helst og med hvilken som helst enhed - pc, tablet, mobil.

--   I slipper for at rundsende dokumenter, dagsordner og referater.

--   Alle informationer kan ses i én overskuelig arbejdsgang af alle bestyrelsesmedlemmer.

 

 

Automatisk kommunikation og orden

Det hele ligger i en delt notesbog og opdateres øjeblikkeligt og automatisk, når der er ændringer.

Ændringerne opdages straks, når man går ind i bestyrelsesnotesbogen. Der er ikke længere behov for mail, breve eller anden information. 

Så man behøver ikke længere at holde styr på mails og dokumenter om bestyrelsesarbejdet - alle informationer er samlede og opdaterede på samme sted.

Alle informationer er umiddelbart tilgængelige i den OneNote, som kun ligger et enkelt klik fra de øvrige Office programmer - uanset om notesbogen faktisk ligger på en server på Nettet.

Det er muligt for alle i bestyrelsen at lave rettelser, komme med forslag, dele information udelukkende ved at skrive det på deres egen computer i den delte notesbog.

 

Kursusstruktur

Vi kommer ud til jer i forbindelse med et bestyrelsesmøde og bruger 1-2 timer på at vise jer, hvordan det hele kan fungere. Afhængigt af jeres niveau og behov kan det inkludere en indføring i OneNotes grundlæggende funktioner til bestyrelsesarbejdet. Det hele kan læres på to timers effektivt kursus, der introducerer alle funktioner.

Herefter får alle en times personlig opsætning og vejledning for at sikre, at alle medlemmer har en fungerende delt notesbog til arbejdet og ubesværet forstår at bruge den.

Vil du vide mere?

Vil du høre mere om, hvordan det kan gennemføres hos jer?

Ring til os på +45 26 70 11 53
ellers skriv og vi kontakter dig snarest

Se brochure

Hent brochure med info om vores kursusworkshop i Det Gode Møde

her

Evaluer jeres møder

Er jeres møder gode?

Download et evalueringsskema og tag temperaturen på jeres møder.

Prøv det af ved flere forskellige møder.

 

Her

 

Priser

Et kursus på 2 timer (modul 1 og 2) koster 9.000 kr. ekskl. moms.

Efterfølgende én-til-én sessioner afregnes til 1.000 kr. pr. time ekskl. moms.

Hvis I ønsker en konkret pris kan tilbud fremsendes efter en afklarende samtale om jeres ønsker og behov.


Go to top