Hvordan får du en stump af et regneark, to billeder, en side fra Nettet og dine egne notater til at hænge sammen? Normalt på en computer vil du gemme regnearket, billederne, et screendump af websiden og en notatfil i det samme bibliotek, så kan du håbe, at du kan huske, hvor de ligger og, hvad sammenhængen mellem dem er.

 

Onenote illustration

Alt forenes

I Microsofts OneNote kan du sætte dem alle op på den samme side, ved siden af hinanden – og du kan understrege, kommentere og tegne på det hele, så din særlige tilgang til lige disse elementer er tydelig.

Oven i købet kan du lægge denne side ind i den informationsstruktur du allerede har. Så hvis det er en del af et projekt på dit arbejde, så kan siden ligge sammen med projektet – umiddelbart synlig. Eller hvis det er en idé til dig selv, så ligger den i din egen mappe til idéudvikling.

 

    

Kreativ og ordnet

OneNote er en anderledes måde at organisere alle mulige former for information. Programmet giver mulighed for en utroligt fri og kreativ arbejdsform, men er samtidig velordnet og overskueligt.
Der er integration med Outlook, så når dine projekter, notater og lignende giver anledning til opgaver, du skal huske, så kan de let mærkes og huskes af Outlooks opgaveliste.

 

Samarbejde er ligetil

Og så er programmet genialt til tæt samarbejde med andre via delte notesbøger. Her kan man fuldstændigt dele hinandens arbejde og ideer i real tid uden besværlige mails eller anden kommunikation – det er som at dele en lille bid af hinandens hjerne.

Vil du vide mere?

Vil du høre mere om, hvordan det kan gennemføres hos jer?

Ring til os på +45 26 70 11 53
ellers skriv og vi kontakter dig snarest

Se brochure

Hent brochure med info om vores kursusworkshop i Det Gode Møde

her

Evaluer jeres møder

Er jeres møder gode?

Download et evalueringsskema og tag temperaturen på jeres møder.

Prøv det af ved flere forskellige møder.

 

Her

Go to top