Få hjælp til at gennemgå og optimere jeres arbejdsprocesser. Især mindre virksomheder og mellemstore virksomheder, der har haft kraftig vækst, har brug for support til at strukturere og optimere sine arbejdsprocesser.

  • Måske bruger I allerede Outlook på flere kreative måder?

  • Måske kender I ikke alle Outlooks fortræffeligheder og hvordan jeres arbejdsprocesser kan blive lettere og mere overskuelige?

  • Måske har I brug for generelt at få struktur på jeres arkivering og dokumentation?

  • Måske har I brug for nogle dokumentskabeloner, der gør livet meget lettere for jer?


Vi er skarpe til struktur, stærke i Windows og Officepakkens programmer og specialister i Outlook - der er mange timer at spare og frustrationer at undgå!

Kontakt os for en snak om, hvad I har brug for, så håber vi, at vi kan hjælpe :)

 

Skriv eller ring for nærmere afklaring

Priser

Vores konsulenttimepris er 1.000 kr. ekskl. moms.
Ved forudgående aftale om længere forløb kan prisen nedsættes.

Vil du vide mere?

Vil du høre mere om, hvordan det kan gennemføres hos jer?

Ring til os på +45 26 70 11 53
ellers skriv og vi kontakter dig snarest

Go to top